שעיה המשוגע עמד ליד הברזלים וצעק. הילדים הסתכלו בו בפחד ובסקרנות ועברו לצדו השני של הרחוב. רק ניצן וטללית המשיכו ללכת, קצת פוחדים, אך לא סטו מדרכם. לא קל לניצן, הוא מסתבך ביחסים עם חבריו בבית הספר, גם במשפחתו המצב מעורער, ועכשיו הוא מוצא עצמו מסובך בניסיון לשדוד את שעיה. רדוף רגשי אשמה הוא מתנדב לטפל בשעיה שנפגע בעת הפעולה, מתוודע אליו ושומע על עברו כניצול שואה, חלה התקרבות בין השניים וניצן לומד להכיר את הצד האחר של שעיה. אלי רווה כותב ספרים לילדים ולבני הנעורים ומדריך בחוגים לכתיבה יצירתית.