רוני פרצ'ק, חוקרת הודו, משוטטת כבר למעלה משני עשורים בעיר-הענק דלהי, הקרועה בין היסטוריות יריבות והווה מסוכסך. בכתיבה מסאית רגישה וחדורת אהבה, נע מבטה בתוך מבוכי הסמטאות בעיר, חודר אל פנים הבתים ומשקיף מעל גגות המסגדים. היא חושפת את יחסי הכוח המגולמים בארכיטקטורה העירונית, ודרכם היא מתבוננת באורחות חייו של מעמד הביניים החדש, הגלובלי, המסתגר מפני העיר הענייה בשכונות מגודרות; בעלייתו של הימין ההינדואי בדלהי כמיקרוקוסמוס להודו כולה; ובשינויים הדרמטיים בנוכחותן של נשים במרחב האורבני; עד שהיא מסתחררת עם קדוש סוּפי מקומי, כריזמטי ומסתורי, במתחמי הקברים הקדושים: עולם של מוות מלא חיות, עולם של מטה שכולו התעלות.
רוני פרצ'ק היא מרצה ללימודי הודו המודרנית באוניברסיטת תל אביב. תחומי המחקר שלה הם תיאולוגיה פוליטית במרחבים בלתי פורמליים, הינדואיים ומוסלמיים, בהודו בת ימינו, תרבות חזותית בהודו העכשווית – אסתטיקה ופוליטיקה, ומרחבים סוּפיים בהודו מימי הביניים ועד היום. בעברית ראה אור ספרה: אורות בומביי: פילוסופיה ושפה חזותית בקולנוע ההינדי הפופולרי (2018).
ספר בסדרת אדום דק