סדרת הרישומים "
עם ביירות, אחרי ביירות", שצוירה לאחר הטבח בסברה ושתילה. על מנת להבין (או לפרש) את ציוריו של קופפרמן יש להכיר תחילה את תהליך עבודתו. עבודותיו עשויות שכבות רבות, כאשר מתוך כל שכבה מבצבצות השכבות שקדמו לה. קופפרמן בונה והורס, מכסה וחופר, מדביק ומוחק, מגרד ומורח בחזרה. הוא משתמש בכלים רבים; מלבד המברשות משמשים אותו גם שפכטלים, ניירות-דבק, סרגלים, סכינים, גלגלות, ידיים, ולמעשה, כל כלי ומכשיר שיכול לסייע בבניית הציור. תוצאות השימוש בכלים רבים ושונים באות לידי ביטוי בחומריות ובקצב שבציורים, שנע בין תזזיתיות להליכה איטית ובטוחה, בין ירידה ובין קפיצה גבוהה, בין ג'סטות חזקות ועמוקות ובין גישוש זהיר ומדוד. סולם הצבעים של קופפרמן מצומצם למדי; שחור, לבן, אפור, קצת ירוק, והרבה מאד סגול-אפרפר.
קישורים:על ייצוג השואה ביצירתו של קופפרמן