עמוס זליקסון מרבה לרשום בעיקר דמויות אנושיות בעט, במכחול, בעיפרון ובגיר פחם. הוא שוהה בפריז לא פעם ומתמסר שם לציור. הוא שואף לחשוף את אופיו של הנושא כשהוא נקי מכל תכתיב שאינו ציורי ומכל דוגמא ציורית. הוא מקפיד לבחור את מרכיבי התמונה כדי ליצור מערכת אחת, אך היא רחוקה מלהיות אביזר קישוטי. העבודה בצבע בנויה על משטחי אור צבעוני, והעבודה הגרפית משתמשת בקווקוו כדי ליצור שטחי צבע אפור בנוסף לצורות בצבע הנייר, שקווי הרישום מגבילים אותן. כך נוצרות תחושות של תלת ממדיות ופלסטיות באמצעות אשליה אופטית בצבע או בקו ללא הצללה, הקו השולט ברישום, בהתאם לנושא ולהלך הרוח, הוא רשמי, מסוגנן או חופשי ושוטף, אך תמיד מהיר - כאשר משך ביצוע הציור הוא משלוש עד עשר דקות.