ליקויי למידה והפרעות קשב וריכוז עלולים לפרום כל מארג זוגי או הורי במצבים של התמודדות שאין לה תמיכה..
אמירה כמו: "אסור שהיא תדע לעולם מה לא בסדר איתי", לדוגמה, המעידה על תחושת מגבלה קשה שיש להסתירה בכל דרך, עלולה להוות מכשול קומוניקטיבי משמעותי הן בניסיון ליצור זוגיות והן בעיצוב חיובי של קשר משפחתי קיים.
הספר כשאני לעצמי – מה אני? זוגיות והורות של בוגרים עם ליקויי למידה, משמיע את קולם של המתמודדים עם הסינדרומים הנזכרים במערכת הזוגית וההורית שלהם. חשיבותו, מעבר לשרטוט תמונת המצב המורכבת, היא בהצעת אסטרטגיות של התנהלות משפחתית מודעת הנשענת על הכרה וקבלה של האחר; ול בניית אמון ותקשורת חיובית המשקמת את התא המשפחתי ויוצרת מעטפת תמיכה הדדית החובקת אותו.
לדבריהם הרגישים של הדוברים, צורף בפעם הראשונה בסדרה זו קובץ מרשים מיצירותיהם של תלמידי "בצלאל" הסובלים מליקויי למידה, והנותנים מבע, כל אחד בתחומו האמנותי הספציפי, להתמודדויותיהם על קומוניקציה וחיברות.
כל ספרי הסדרה: